- - Terima kasih Amalina Mahmud!!!! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, January 17, 2011

Terima kasih Amalina Mahmud!!!!

Yahoo!!
Gembira di hati bukan kepalang..
Hanya diri yang hina ni je tau..
Heheh..

Terlebih puitis la plak kan..
Hehe..
Sebenarnya aku ni memang tengah happy yang amat weh..

Yela, malam ni Cl0ud 9 dah dapat 200 followers..
Bukan senang untuk blog picisan camni dapat follower banyak tu..

So, terima kasih kepada Cik Amalina Mahmud..
Anda telah melengkapkan puzzle yang x cukup..
Terima kasih sangat- sangat..

X de hadiah yang boleh saya bagi kerana saya ni bukanlah beruang..
Eh,, bukan beruang tapi " berwang"..
Hehe..

So, kalau ade sape2 yang nak kenal dengan follower saya yang ke - 200 tu..
Kat bawah ni adalah header dye dan URL dia sekali saya bagi..

So, pergilah serbu ramai2 yer..
Heheh

Ni header blog dye la kot
In Accordance With with Thumbnails