- - Segmen 2011: Mereka Kata... ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Thursday, January 06, 2011

Segmen 2011: Mereka Kata...



Assalamualaikum..
Terima kasih diucapkan kepada pengerusi majlis, penasihat, penganjur, penerbit, pengunjung, pengkritik dan segala "peng" lagi la..
Hehe..

 Terbaringnya saya dihadapan laptop adalah untuk menulis satu entri yang bertajuk mereka kata..
Saya buat entri ni sebab nak join segmen abang Ben kita ni..

So, first of all, thanks buat abang Ben kerana sudi buat segmen ni.. Kepada sesape yang ade baca entri ni.. saya dengan seikhlas hati mengucapkan Selamat Datang ke Dunia Cl0ud 9..

Bagi bloggers yang pernah datang melawat blog ni, saya ucapkan jutaan terima kasih kerana sudi melawat blog picisan ni.. maafkan saya jika ada menyinggung perasaan anda sekalian melalui entri- entri yang kurang menyenangkan.. ampunkan saya budak baru belajar.. hehe

Kepada bloggers yang akan atau terpaksa singgah di blog ni nanti.. meh sini saya nak citer serba sedikit tentang blog ni..

Blog ni bukanlah satu blog yang memfokuskan untuk satu perkara je.. blog ni adalah universal.. sume mende dia rembat.. so, ada macam- macam jenis entri dalam blog ni.. blog ni juga merupakan tempat saya melemparkan pandangan dan menyambut kritikan dari pengunjung- pengunjung blog ni.. kadang- kadang blog ni juga menjadi tempat untuk mencari kawan baru..

Blog ni menerima semua jenis kunjungan setiap lapisan masyarakat.. tak kira apa kaum, bangsa dan agama.. semua dilayan.. no racism here.. hehe

So, kepada pengunjung- pengunjung.. nikmatilah apa yang ada dalam blog ni.. kalau rasa nak komen, kutuk, maki hamun ke.. silakan, jangan malu- malu.. anda semua dialu- alukan.. hehe

Akhir kata, amalkan gaya hidup sihat.. sihat sepanjang zaman..
HEHE..

Yang Menurut Perintah,
Fakarepain
In Accordance With with Thumbnails