- - Aku masih dara ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, January 15, 2011

Aku masih dara

Entah pape cerita nya.. 
Bahaya betol..
Memang filem paling bahaya di Malaysia ni..
Filem- filem seram pon xleh challenge citer ni..
Korang nak tau kenapa??


Ni pandangan aku la..
Aku ni bukan ada asas pon dalam industri filem ni..
Aku juz boleh cakap apa yang aku rasa dan apa yang aku faham je..

So, bagi aku la kan..
Filem ni lebih kepada menjatuhkan ISLAM..
Korang nak tau kenapa..
Filem ni menunjukkan yang orang anggap ISLAM ni juz agama dalam IC..
Mungkin memang ada orang yang macam tu..
Aku x kata apa yang dia tunjuk dalam filem tu salah..
Tapi agak2 r..
Mane maruah Islam bila dia buat macam tu..
Lagi satu..
Korang sendiri boleh fikir logik..
Logik x untuk kita ada air sembahyang jika kita cat kuku kita..
Mane logik bai..
Air nak mengalir macam mane..
Tapi yang pengarah dia suruh pelakon dia tu pegang Al- Quran apsal??
Turun je kereta terus capai Al- Quran..
Mane air sembahyang nya???
Al- Quran tu bukan novel untuk buat lebih kurang je..
Tu Kalam ALLAH..
Apa punya pengarah daaa..
Lagi satu, aku rasa 70% filem ni duk tayang pasal party je..
Party tu la, party ni la..
Macam2 party..
Apa memang ramaja sekarang ni semua pergi party ke??
Atau korang nak ajar cara hidup macam ni kat budak2 kampung macam aku ni..
Fikir la dulu sebelum buat filem bai..
Fikir apa efek dia kat orang ramai..
Jangan ikut sedap je..

Bagi aku la,
Filem Aku Masih Dara lebih banyak memusnahkan daripada memberi nasihat..
Huh!
In Accordance With with Thumbnails