- - Muka dah cun, TAPI.... spoil r ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, February 16, 2011

Muka dah cun, TAPI.... spoil r

Ehem3.. nak berdehem cket.. hehe.. baru lepas makan la katakan.. makanan pon tak habis hadam lagi.. keh3..

Entri ni tak panjang pon.. ringkas je.. juz nak meluahkan kekecewaan hati nurani aku ni je.. hehe..

Tadi aku pergi la makan nasi ekonomi sorang2.. kalau ada sapa2 yang tak tau nasi ekonomi tu apa.. korang bolehlah bertanya kepada pelajar- pelajar universit atau kolej berhampiran anda.. nasi ini memang femes dalam kalangan mereka.. hehe

Aku ni kalau makan memang mata melilau aje.. semua benda nak tengok.. hehe.. tapi sebagai lelaki yang mempunyai hawa nafsu.. heheh.. ayat jahat sangat ni.. tukar2.. ok, sebagai lelaki yang normal.. sudah tentu aku nak tengok perempuan kan.. keh3.. normal la tu beb..

Awek sapa la ni.. heheh

Nak dijadikan cerita, ada la seorang awek ni makan depan meja aku.. dia lepak dengan membe2 dia.. dia sorang je perempuan.. membe dia semua lelaki.. aku pon sambil tunggu makanan, asyik la tengok dia.. hehe.. rancak nampak diorang sembang.. bincang krisis kat Mesir kot.. keh3

Muka awek tu boleh jatuh dalam kategori cute mute la katakan.. hehe.. rasa cam nak cubit aje.. ops!! kalau si dia baca ni mampos aku.. hehe.. harap2 dia tak baca

TAPI!!!!



Dah tiba part spoil dah ni..

Awek tu hisap rokok la plak.. aduyai.. spoil gila babeng.. niat aku yang murni untuk melihat keindahan ciptaan tuhan tadi pon terbantut seketika.. seketika je tau.. lepas tu aku pon sambung balik tengok awek tu.. dasar mata keranjang.. haha..

Pakai tudung pon isap rokok??

Awek tu pon satu.. kalau hisap rokok macam expert takpe la jugak.. ni hisap rokok macam budak tingkatan 2 baru nak belajar merokok.. kenapa tingkatan 2?? sebab tingkatan 1 ni budak masih suci lagi.. baru habis sekolah rendah la katakan.. bila dah tingkatan 2 ni dah start campur dengan senior yang nakal2 tu.. hua3.. apa daa.. membazir je duit beli rokok mahal2 tapi hisap tak pandai.. hahah.. nak gelak plak aku tengok..

So, kepada awek tadi.. berhentilah merokok kerana merokok boleh menyebabkan kecacatan bayi.. pesanan ikhlas dari kementerian kesihatan..

Sekian, terima kasih..

P/ S; Gambar sekadar hiasan.. hehe
In Accordance With with Thumbnails