- - " Aku Benci Perokok ".. bukan aku kata.. serious !! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, February 21, 2011

" Aku Benci Perokok ".. bukan aku kata.. serious !!

Huhuhu.. tajuk gila ni.. huhuh.. bukan aku yang kata pasal tajuk tu.. tapi wanita- wanita berbudi pekerti tinggi kat Malaysia yang kata.. so, jangan bantai aku wahai perokok- perokok sekalian.. aku ok je dengan perokok.. hehe.. No hard feeling.. trust me..

Hasil dari kajian oleh AC Nielsen kat blog aku ni.. mereka telah mendapati bahawa ramai kaum hawa yang anti gila dengan golongan- golongan perokok macam Farid Kamil ni.. ops.. sori En. Farid.. jangan saman saya.. juz nak pinjam nama je.. hehe

Korang ingat tak lagi pasal entri aku tentang perempuan muka cun yang merokok tu.. kalau tak ingat, meh sini nak refresh.. KLIK NI..



Kalau tengok kat comment.. semua duk bantai perokok.. dasat betol.. apa salah perokok?? mereka juga insan biasa yang ingin hidup bahagia kat dunia ni.. heheh

Kat sini aku nak senaraikan perkara- perkara yang boleh sebabkan seseorang tu merokok.. based on true hollywood story ni.. hehe

  • Pengaruh rakan sebaya
  • Duit terlalu banyak sampai tak tahu nak buat apa
  • Bergaduh dengan awek/ pakwe
  • Tensen lepas exam
  • Nak penuhkan perut lepas makan.. xmo kasi ada ruang kosong
  • Nak senangkan proses buang air besar
  • Pengaruh media massa.. cewahh
Ni pulak waktu2 yang biasa diambil oleh perokok untuk merokok..
  • Half time waktu tengok bola
  • Lepas makan
  • Masa nak buang air besar
  • Masa tunggu bas
  • Masa duk termenung sorang2
  • Masa hari hujan
  • Masa lepas mandi air terjun
Aku tulis ni berdasarkan pengalaman sendiri tau..
In Accordance With with Thumbnails