- - Juliana Evans lagi cun dari Diana Danielle??? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, February 15, 2011

Juliana Evans lagi cun dari Diana Danielle???

Juliana Evans yang cute mute

Em.. boleh mengundang kontroversi dan konspirasi ni.. boleh menyebabkan aku boleh di belasah sehingga koma oleh peminat kipas susah mati Diana Danielle..

Diana Danielle dengan wajah yang licin


Kenapa aku kata Juliana Evans lagi cun dari Diana Danielle?? hehe.. meh sini nak kabor..

Diana vs Juliana

Sebenarnya ni adalah hasil undian dari pengunjung- pengunjung blog aku.. so, bukan aku yang kata la.. undian ni dah dekat 2 bulan.. so, misi aku adalah untuk menukar topik undian setiap satu bulan..



Daripada 26 koresponden, 61% telah mengatakan yang Juliana Evans lagi cun berbanding 38% untuk Diana Danielle.. hehehe.. so, jangan ada sapa yang bantai aku lepas ni sudahla.. kesian kat aku tau.. hehe


Selain dari undian tu, aku ada jugak bertanyakan pembaca aku tentang motosikal yang diorang nak beli.. so, 69% menyatakan yang mereka lebih berminat dengan Honda Wave Ultimo sementara hanya 30% sahaja yang berminat dengan Yamaha Lagenda..


Hehe.. so, start dari hari ni.. topik undian akan diubah.. so, jangan malu untuk mengundi yer.. tunaikan kewajipan kita.. hehe
In Accordance With with Thumbnails