- - Microwave penyebab jadi macam ni.. ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, February 09, 2011

Microwave penyebab jadi macam ni..

Microwave.. oh.. microwave.. kenapa la engkau susah sangat nak guna.. aku tau la aku ni orang kampung.. tapi jangan la buli sampai macam tu sekali.. dah la ni first time aku nak guna engkau.. so, cuba la berlembut cket dengan aku ni.. janganlah main kasar ok...

Tadi kan.. aku dan kawan aku, Che Zul a.k.a Usop, ada la beli ayam goreng kat giant.. heheh.. besela.. orang bujang.. nak goreng sendiri, kat rumah takde dapur.. so, beli yang dah siap je la.. ayam dia boleh tahan jugak besar nya.. harga pon tak lah mahal sangat..

So, bila sampai rumah tadi.. ingat nak lahap terus la ayam tu.. tiba2 teringat la plak kat rumah ni ada microwave.. so, ada la jugak perasaan gatal tangan nak try guna mende tu.. huhu.. kat kampung bukan nya ada benda canggih macam ni.. huhu



Tapi dalam pada excited nak buat percubaan pertama ni.. nasib malang menimpa kitorang.. huhu.. kitorang sebenarnya x pandai pon nak guna mende alah ni.. sumpah aku tak pernah guna mende ni..

So, masing2 pon duk tunjuk la kepakaran masing2.. dan inilah hasilnya bila dua orang yang tak berapa bijak berkongsi idea dan kepakaran..




Dua gambar kat atas ni menunjukkan ayam yang telah rentung di dalam microwave.. sadis kan




2 gambar tu adalh tempat bedah siasat dan pelaku nya.. huhu
In Accordance With with Thumbnails