- - Selebriti Malaysia cabar Michael Jackson ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, February 15, 2011

Selebriti Malaysia cabar Michael Jackson

Fuhh.. tajuk entri tak nak gempak je kan.. mesti saja nak bikin kontroversi ni.. heheh..

Tadi kan, masa duk khayal beronline ni.. aku singgah la kejap blog hiburan sensasi ni.. rotikaya.com .. sedang duk belek apa entri yang dia buat ni.. mata aku ni tiba- tiba je terpana kat satu entri dia ni.. nampak menarik... hehe

Aku pon layan la entri tu.. hehe.. menggelegak jugak darah jantan aku ni tengok video tu.. sungguh tak disangka- sangka.. video ni pasal selebriti tanah air kita ni..



Satu perkara yang menjadi persoalan di kepala otak aku ni.. macam mana la bakat- bakat yang ada pada mereka ni tidak digunakan sebaik- baik mungkin.. bakat mereka ni melayakkan mereka untuk join So You Think You Can Dance tau.. hehe.. dasat betol gaya diorang menari.. dah macam koreografer proffesional.. boleh jadi instruktor atau pngkritik tetap dalam mana- mana rancangan menari tau.. hehe..

Jom aku bawak korang layan video selebriti kita menari ala- ala mendiang Michael Jackson neh.. hehe.. layan..



Video ni telah dijayakan oleh Atilia, Dynas, Yasmin Hani, Aishah Sinclair, Daphne Iking dan Sazzy Falak..
In Accordance With with Thumbnails