- - Jom habiskan duit anda di Old Town White Coffee ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, February 14, 2011

Jom habiskan duit anda di Old Town White Coffee

1 Enrich Chocolate ( c )     RM 4.20
1 Hazelnut WC ( c )            RM 4.50
1 Curry Mee                       RM 6.90
1 MH Siam Fried Chick    RM 6.90
1 Kaya Butter Toast ( s )    RM 1.60
1 Peanut Butter ( s )           RM 1.60

Hehe.. ni lah jumlah dinner aku untuk malam ni..
Apsal mahal sangat dinner tu??
Hehe.. memang lah mahal..
Makan kat Old Town White Coffee la katakan..
Saja je nak tunjuk eksyen..
Duit pon bukan banyak sangat..
Haha..


Tapi kan, semua harga yang dibayar tu rasanya memang dah cukup berbaloi untuk mengenyangkan perut yang besar tong drum ni..
Aku bukan nya pergi makan sorang- sorang..
Aku pergi dengan membe aku tadi..
Alang- alang dah terserempak dengan OTWC masa balik dari shopping kat giant tadi..
Singgah je la..
Perut pon dah sampai masa untuk ditopap..
Heheh..

OTWC ni kira macam Starbucks la..
Tapi dia murah cket..
Starbucks tu mahal nak mampos..
Heheh..

So, kalau sapa- sapa yang duduk area Kelana Jaya ni..
Korang bolehlah berkunjung ke OTWC di Kelana Mall yang terletak betol2 belakang Giant Mall Kelana Jaya..
Banyak menu yang sedap dan berpatutan untuk dicuba..
Boleh lah try datang sini kalau rasa nak ubah selera sekali- sekala..
Ternyata korang akan rasa berpuas hati..

Jom layan gambar aku dan membe melahap kat OTWC..
Hehe

Tulis makanan mana yang anda nak lahap


Owner blog tengah hirup mee kari

Buku Menu

Order Receipt
Membe aku tengah melahap Mee Hoon

Mee Curry santapan owner blog

Isyarat bila dah kenyang


Amacam??
Tak teruja ke tengok gambar2 kat atas..
Kalau nak, serang la OTWC berhampiran anda sekarang..
HEHEEHHEHEHE
In Accordance With with Thumbnails