- - Wajah baby face jangan disangka budak sekolah tau ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, February 16, 2011

Wajah baby face jangan disangka budak sekolah tau

apa ni baby face- baby face ni?? siapa yang muka cam baby ni.. heheh.. tak la.. entri ni aku buat khas untuk mereka- mereka yang sangka owner blog ni adalah seorang budak sekolah yang memakai baju putih berseluar hijau.. heheh

Aku sebenarnya terkejut berok gak la tadi.. aku ada join segmen gegar blog bersama Citarasa Rinduan .. aku memang suka kalau ada orang buat segmen ni.. rasa je berkenan terus join.. hehe.. lantak la orang ajak ke tak.. yang penting join dulu.. kalau penganjur takmo layan nasib la kan.. hehe

So, tiba la saat yang ditunggu- tunggu iaitu saat mana blog aku telah direviu oleh Kak Ayu.. huhu..

T A P I !!!!!!!



Saat ayat pertama dia aku baca, aku rasa macam nak luruh jantung aku.. nak nangis pon ada.. kenapa Kak Ayu tulis macam ni..


" Blogger lelaki ni masih bergelar pelajar... "

Nak gambar besar klik aje

HAAAAAAAAAA...

Adakah kerana wajah aku yang seakan- akan baby face ni membuatkan Kak Ayu berkata sedemikian rupa.. aku ni dah takde sebutan belasan dah dalam umur aku ni.. dah puluhan dah sekarang ni.. dah nak habis belajar dah pon.. kalau xde pape aral melintang.. bulan 8 ni dah start kerja.. huhu..

So, kepada mana- mana lagi bloggers lain yang masih ingat aku ni budak sekolah.. tolong ubah tanggapan anda.. hehe.. aku ni dah tak layak masuk sekolah.. dah tua dah.. hehe

Dan inilah aku sekarang..


In Accordance With with Thumbnails