- - Sayonara Domino's Pizza.. T_T ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, January 05, 2011

Sayonara Domino's Pizza.. T_T

Berat je rasa kaki nak tinggalkan Domino's Pizza tadi..
Yela, hari ni adalah hari terakhir aku sebagai Part Time Pizza Maker kat sana..
Walaupun sempat kerja selama 3 bulan je, banyak mende jugak la yang aku dapat kat sana..
Dapat kawan baru, pengalaman baru, dan makan pizza free hari- hari..
Ada banyak jugak pahit manis selama kerja kat sana..
Pengalaman yang xleh dilupakan adalah kena marah dengan customer..
Kaw- kaw dia bagi kat aku..
Macam aku ni patung je dye nak marah sebegitu rupa..
Ade jugak customer yang bikin aku gembira..
Hehe..
Nak- nak kalau customer yang cute- mute datang kedai..
Nak amik order pon rasa happy je..
Bagi layanan first class r kat diorang..
Bukan aku ni gatal ye..
Tapi nak jaga nama baik domino's la katakan..
Hehe..
Kadang- kadang tu ade jugak customer bagi tips..
Ade la dalam 20 sen, seringgit camtu je..
Tapi ok la kan dari x dapat langsung..
Pernah jugak sekali aku jumpa artis kat tempat aku kerja ni..
Akim AF pernah datang tempat aku kerja..
Aku ingat lagi apa yang dia order,
1 pizza large dan 2 chicken wings..
Hehe..
First time la tu jumpa Akim AF depan mata..
Tapi satu je impian aku tak tercapai kat sana..
Aku x dapat nak jadi rider..
Permohonan ditolak sebab rider ramai sangat..
Huhu..
Aku betol- betol berterima kasih kepada Domino's Pizza store Bandar Sunway..
Trimas sebab bagi aku kerja kat sana..
(^_^)
Semoga kita semua dapat berjumpa lagi di lain waktu..
Jasamu Dikenang~
In Accordance With with Thumbnails