- - Overhaul completed ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, January 29, 2011

Overhaul completed

Fuhh.. letih yang amat.. hehe.. nak tercabut tulang rusuk ni.. pening kepala sebab kuat sangat bergelumang dengan habuk.. hehe

 Apa yang overhaul completed tu??

Ha.. maksud aku kat atas tu, aku dah siap kemas rumah dah.. start pukul 11 tadi sampai la pukul 1.30.. diketuai oleh Faaizi sebagai mastermind projek ni.. rumah aku ni dah berjaya di overhaul kan seperti rumah yang baru siap dibina.. kitorang buat overhaul ni sebab esok dah nak pindah rumah.. so, sebab tuan rumah nak rumah dia seperti dalam keadaan baru.. terpaksa la kitorang kerjakan rumah ni habis- habisan.. kalau ada barang rosak ke, kena ganti cepat2.. kalau tak, melayang la duit deposit kitorang..



Habis semua tingkat dibersihkan menggunakan Ajax Fabuloso.. eh, yeke pakai Ajax tadi.. heheh.. lantak la apa2 pon.. keh3.. Kipas pon dibersihkan kaw2.. hehe.. bila dah siap bersih tu, macam kipas helikopter lak dia pusing.. laju nak mampos..

Sapu rumah tu acara yang wajib la kan dalam aktiviti mengemas rumah ni.. kalau tak sapu rumah, baik tak payah panggil kemas rumah macam tu.. lepas sapu mesti nak mop kan.. sebab nak bagi lantai rumah tu jadi cermin.. hehe.. kali ni memang komfem pakai Ajax Fabuloso.. heheh

Semua habuk bawah meja dan kerusi pon kitorang buang.. takut2 nanti kalau owner rumah cek sangkut pulak.. mampos kitorang.. atas suis box pon kitorang buang habuk gak.. dekat grill pon sama.. so, makna nya sekarang ni rumah kitorang takde lagi habuk- habuk yang boleh menyebabkan asma.. hehe

Beg aku punya la banyak.. rasa nya ada la dalam 6 beg.. banyak kan.. macam mana la aku nak bawak esok.. boleh tercabut urat belikat ni.. dah la pindah esok naik bas je.. huhu.. so, terpaksa la bawak semua beg tu sekaligus.. motosikal je tinggal kat sini sebab tak muat nak letak dalam bas.. heheh.. kalau muat memang komfem sekali dengan motosikal aku tu aku angkut..

So, apa- apa pon aku nak ucapkan tahniah kepada Faaizi, Fais, Rais, Hafiz, Zulkifli dan Taufik kerana telah berjaya melakukan satu usaha yang amat membanggakan untuk membersihkan rumah anda.. tanpa anda semua, sudah pasti rumah kita tak sebersih ini.. heheh
In Accordance With with Thumbnails