- - Segmen: Saya sukakan blog kerana.. ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, January 09, 2011

Segmen: Saya sukakan blog kerana..


Hehehe..
Tadi sedang duk asyik- asyik belek dashboard ni..
Ternampak la satu segmen yang di postkan oleh saudara Amzar ni..
Berminat la nak join ni..

Saya sukakan blog kerana blog ni tempat saya nak membebel, meroyan dan sebagai nya..
Kalau saya nak marah orang dalam blog saya pon boleh..
Saya peduli apa..
Lantak la orang nak kata apa pon.. hehe

Selain itu, blog ni juga tempat saya nak perah idea..
Yela, ingat senang ke nak buat entri yang orang nak baca..
berpeluh gak lutut nak fikir idea..
HEHE..

Tambahan pula, blog ni juga tempat untuk saya cari kawan- kawan baru..
X kira lelaki, perempuan, tua atau muda..
Semua boleh..
No limitation ok..
Nak usha awek pon boleh kot kat blog ni..
haha..
Gurau je.. xde la sampai buat macam tu..

Blog ni best jugak keran kita boleh duk sertai macam2 jenis contest..
Hadiah mahal ada, hadiah murah pon ade..
Yang xde hadiah pon ade jugak..
pilih je mane yang nak join..
hehe

So, harap2 entri ni dapat la masuk list cik Amzar kita ni..hehe

3 orang yang aku nak tag..
* kecik
* yuyu
* mat yo
In Accordance With with Thumbnails