- - TERIMA KASIH KEPADA RAKAN BLOGGER SEKALIAN !!! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, April 11, 2011

TERIMA KASIH KEPADA RAKAN BLOGGER SEKALIAN !!!

Terima kasih wahai sahabat blogger sekalian..

Itu saja yang mampu aku ucapkan di saat korang semua menghaburkan segala kritikan dan komen- komen yang berguna kepada aku.. aku memang menghargai setiap bait- bait perkataan yang korang conteng di comment form aku.. aku berasa terharu..

Aku sedikit pon tidak mengambil hati dengan setiap komen dari kalian semua.. bahkan aku lebih merasa kegembiraan dari kedukaan.. aku tak tahu yang akan ada orang akan komen dan beri nasihat kepada aku melalui blog aku ni..

Aku sedar yang aku banyak kekurangan.. mungkin tindakan aku yang melakukan sesuatu tanpa berfikir panjang terlebih dahulu lebih banyak mengundang persepsi negatif dari positif.. aku memang tak sempurna.. mungkin dari sedikit keaalpaan aku sahaja aku telah menaikkan api kemarahan rakan- rakan sekalian..

Aku akan cuba berubah untuk menjadi insan yang akan berfikir tentang sesuatu perkara tersebut sebelum aku melakukannya.. aku tak akan bertindak dengan melulu..

Terima kasih sekali lagi buat rakan blogger sekalian atas nasihat anda semua..


P/S : AKU TELAH BUANG SEMUA GAMBAR PADA ENTRI " AKU TAK TAHAN TENGOK WANITA BERTETEK BESAR " ATAS NASIHAT SEMUA.. TERIMA KASIH.. =)
In Accordance With with Thumbnails