- - PENGEMBARAAN KE KLIA BERMULA.. ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, April 09, 2011

PENGEMBARAAN KE KLIA BERMULA..

Fuhh !! tak sabar rasanya hati ini.. sungguh excited dirasakan perasaan yang bergolak dalam jiwa aku sekarang ini..



Kenapa ??

Kerana sebentar lagi aku akan memulakan pengembaraan yang tidak kenal erti penat lelah.. aku rela berhabis duit demi pengembaraan ini.. pengembaraan ini akan mamu mengurangkan lagi jurang sosio budaya rakyat di negara kita yang aman damai ini.. tidak akan ada sebarang konspirasi yang akan berlaku.. yang ada hanyalah satu impian sekumpulan pelajar yang ingin mencapai cita- cita nya menuntut ilmu di menara gading..



Aku akan bertolak ke KLIA tepat jam 6: 05 minit nanti.. segala persiapan sudah selesai dilakukan dan hanya menunggu isyarat sahaja sebelum aku boleh memulakan pengembaraan ini..

Nantikan bagaimana kisah pengembaraan aku pada malam nanti yer..
In Accordance With with Thumbnails