- - JAA64 KRITIK AKU.. SOB3 !! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Friday, April 01, 2011

JAA64 KRITIK AKU.. SOB3 !!

Em.. kena kritikan membina bercampur pedas lagi.. huhu

Siapa yang kritik tu ?? Kudis Kahar ke.. eh, kudis pulak.. Kudsia Kahar la.. apa la boleh typo ni.. dah jadi macam Yuyu Zulaikha lak typo2 ni.. heheh..

Bukan Kudsia Kahar yang kritik.. tapi salah seorang blogger yang sama umur tapi lebih senior dalam dunia blog ni dari aku.. membe satu sekolah je pon.. hehe

Dia menggunakan nama glamour JAA64..

create your own banner at mybannermaker.com!

Apa yang dia kritik ??

Haa.. dia ada komplem kat aku yang tulisan kat blog aku ni telah menyebabkan mata bulat dia tu dah jadi juling sebab susah sangat nak baca.. huhu

Teruk sangat ke tulisan aku ni ?? eh, tulisan tangan aku comel ok.. tulisan blog ni je yang buat mata rakyat Malaysia ni juling.. huhu

Aku pon menerima komplem pedas JAA64 dengan hati yang terbuka seluas Lautan Hindi.. huhu..

JAA 64 !!!

Aku dah tukar tulisan kat blog aku ni.. tapi tulisan lama tu aku still buat sebagai font untuk tajuk entri.. hahah.. jangan marah yer.. aku sayang la tulisan tu.. comel dan cute giler font tu.. hahah

So, amacam dengan font baru ni ?? OK ke KO ??
In Accordance With with Thumbnails