- - ARRGGHH !! AKU BARU PERASAN TAJUK NI TYPO !! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, April 02, 2011

ARRGGHH !! AKU BARU PERASAN TAJUK NI TYPO !!



Adoiii.. kenapa boleh jadi macam ni.. adakah aku ingin mengikut jejak langkah Yuyu Zulaikha menjadi typo terkenal.. huhu.. aku x mahu bagitu.. sob3..

Ni adalah berkaitan dengan entri terakhir sebelum entri ni.. memang berlaku typo yang amat menjengkelkan dan sangat jelas.. budak yang berumur 7 tahun pon boleh cam typo tersebut..

Aku rasa down giler bila perasan benda tu tadi.. kenapa aku tak check betol2 tadi.. huhu.. macam mana aku boleh wat silap bodoh ni.. huhu.. sob3.. kecewa + frust giler..

Aku rasa macam tak pernah masuk sekolah rendah pulak bila tengok balik kat typo tu.. huhu.. malu giler weh..

Kalau ada orang yang tak puas hati kat aku.. tu memang point terbaik dia la untuk attack aku.. dia boleh heboh kat satu Malaysia yang aku ni tak pandai mengeja.. huhu.. takut giler.. grr !!

Kenapa aku boleh cuai sangat ?? Kenapa aku tak cek betol- betol sebelum publish ?? baghal betol aku ni.. huhuhu

Ada tak antara korang yang perasan akan typo error ni.. gambar dengan tajuk memang tak tally langsung.. huhu..



Cuba tengok gambar ni dan cuba tengok pulak kat tajuk kat dalam gambar tu.. huhu.. sedih aku tengok..


Aku sebenarnya nak tulis 2011, tapi macam mana boleh terbabas tulis 2001 pon aku tak tau.. huhu.. memang tragis betol..

Kalau nak diikutkan, LC keluar pon tahun 2006.. habis motosikal apa pulak yang keluar tahun 2001 ni.. ada jual kat Malaysia tak ni ??

So, sebagai penutup entri tragis ni.. aku nak tanya la korang yang baca entri ni.. korang selalu typo tak ??
In Accordance With with Thumbnails