- - TEKA TEKI KETAWA BERDEKAH- DEKIH #2 ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Friday, April 01, 2011

TEKA TEKI KETAWA BERDEKAH- DEKIH #2

Hai semua.. Assalamualaikum..

Petang Jumaat yang syahdu begini memang sedap untuk relak sambil minum air teh ais dan makan karipap putar kan.. hehe..

Tapi kalau dapat tidur lagi sedap.. sedar2 je petang Ahad kan.. haha.. baru sempoi kalau sebegitu yang berlaku kan.. hehe

Petang ni, oleh sebab Cloud 9 ni merengeka kat aku duk minta aku buat entri.. aku pon bagi la satu entri untuk dia.. ni.. tapi, sebelum aku bagi entri kat dia ni.. aku ada bagi satu teka- teki dulu kat dia ni.. kalau dia boleh jawab, komfem aku bagi entri kat dia.. hehe

Teka teki dia berbunyi begini..
" Apa benda yang masuk segi tiga, keluar bergulung- gulung ?? "

Bingung Cloud 9 dibuat nya.. kalau korang terror, cuba la jawab bagi pihak Cloud 9 yer.. hahah


Jawapan tinggal kat comment form..
In Accordance With with Thumbnails