- - ( GAMBAR ) NURUL SYUHADA NURUL AIN SEBELUM FAMOUS.. HOT SEYH ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, April 24, 2011

( GAMBAR ) NURUL SYUHADA NURUL AIN SEBELUM FAMOUS.. HOT SEYH

Tadi sewaktu kembara di alam Google berlaku.. aku terjumpa la gambar Nurul Syuhada Nurul Ain si pengacara Majalah 3 tu.. betol la dia kan pengacara Majalah 3.. aku ni dah lama tak tengok Majalah 3, so aku tak berani nak confirm dengan penuh keyakinan di dada bidang ku ini.. heheh



Tapi ..

Aku bukan je jumpa gambar masa dia dah femes kat dalam Google tu.. gambar yang aku rasa masa dia belum femes dan masih belajar kat KUSTEM ( sekarang dah tukar jadi UMT ) pon ada.. bahaya betol Google ni.. mungkin nanti bila aku dah femes pon ada jugak kot gambar masa aku belom femes dalam Google tu.. ( monolog dalaman je ni )

Aku tak tau la siapa yang upload gambar dia tu dalam internet ni.. mungkin member- member lama dia kot.. tak tau la apa niat nya samada nak pedajal dia ataupun nak mengimbau kenangan lama..

Ni la gambar yang aku jumpa dalam Google tu.. jom tengok sambil tutup mata atau tak berkelip- kelip.. kalau dah berkelip, tak leh tengok dah.. sekali pandang nikmat, 2 kali pandang dosa tau.. hehe



Boxer pink tu
Putih paha woo
In Accordance With with Thumbnails