- - TEKA TEKI KETAWA BERDEKAH- DEKIH #3 ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, April 06, 2011

TEKA TEKI KETAWA BERDEKAH- DEKIH #3

Hai semua.. ini adalah entri ringkas sebelum tido.. malam ni aku nak tido awal cket sebab aku bakal mengejutkan diri aku dengan ganas pada pukul 2.45 pagi nanti..

Aku nak bagun study pukul 2. 45 nanti.. hehe.. ( tipu ).. aku sebenarnya bangun sebab nak tengok clash of the season.. hehe.. Chelsea VS Manchester United untuk suku akhir kejuaraan liga juara- juara eropah..

Sebelum aku pergi beradu, aku nak tinggalkan korang dengan satu soalan yang hanya manusia yang mempunyai IQ setaraf dengan Albert Einstein je boleh jawab ni..

" Apa benda yang bila ditekan sakit dan tak ditekan pon sakit jugak ?? "

Haa.. cuba la guna otak belah kiri nak jawab.. tengok samada korang boleh jawab ke tak teka- teki yang setaraf dengan E= Mc2 ni.. hehe

Macam biasa, jawapn tinggal kat komen yer..
In Accordance With with Thumbnails