- - SUPERMODEL INI AKAN BERBOGEL JIKA INDIA MENANG PIALA DUNIA KRIKET ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, April 03, 2011

SUPERMODEL INI AKAN BERBOGEL JIKA INDIA MENANG PIALA DUNIA KRIKET

India memang terkenal dengan tradisi nya sebagai sebuah negara yang mempunyai nilai- nilai konservatif yang tinggi.. hal ini boleh dikatakan berkait rapat dengan cara pemakaian oleh kaum wanita di sana..

Tapi.. seorang model yang berusia 20 tahun, Poonam Pandey, berharap untuk mengubah corak pemikiran rakyat India dengan menyatakan bahawa dia akan berbogel sekiranya India memenangi Piala Dunia Kriket 2011..



India sudah pun berada di peringkat akhir setelah menewaskan Pakistan di peringkat separuh akhir.. so, peluang untuk Poonam ni berbogel adalah 50- 50..

" Saya adalah peminat fanatik kriket untuk negara saya.. India memerlukan banyak sokongan dan ini adalah cara saya yang unik untuk menyokong mereka.. " dia memberitahu beberapa akhbar pada hari ini..



" Saya yakin dengan badan saya dan saya melakukan ini untuk memberi semangat kepada pasukan kita supaya bermain berhabis- habisan.. "



Dia dikatakan memperoleh inspirasi untuk berbogel ni daripada model Paraguay, Larissa Riqulme, yang akan berbogel di ibu kota Paraguay jika Paraguay memenangi Piala Dunia 2010 yang lalu.. hajat nya tidak kesampaian kerana Spain telah menjadi juara di kejohanan tersebut.. hehe

In Accordance With with Thumbnails