- - CAMNE NAK BUAT STICKY POST EA ?? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Thursday, April 21, 2011

CAMNE NAK BUAT STICKY POST EA ??

Sticky, sticky, stickt post..

Dah lame giler benda ni duk melekat dengan penuh sticky nya dalam kepala otak aku ni.. dari dulu lagi aku tengok ramai gila blogger yang buat sticky post ni.. nampak macam best je bila boleh buat sticky post tu.. huhuhu.. mata pon memang duk melekat dengan rapat nya lah kat sticky post tu.. kata sticky post kan.. mesti r nak melekat.. betol tak..

Aku memang surrender awal- awal bab- bab ilmu pengetahuan am tentang dunia blog ni.. aku memang kurang sangat- sangat pengetahuan tentang dunia blog ni.. aku tahu tulis entri, edit dan post je.. promote sikit- sikit tahu la..

Nak buat header pon tak pandai.. hahah.. pernah gak aku try buat.. tapi macam haram jadi nya.. malu lak eh nak nengok balik.. keh3

Aku ingat, kalau aku pandai buat sticky post ni.. aku ada projek besar- besaran macam emel 1Malaysia tu aku nak buat.. tapi selagi aku tak pandai buat stick post, selagi tu la projek ni tak boleh berjalan..

So, ada tak sapa- sapa dalam dunia blogger ni boleh tolong ajar aku cara- cara nak buat sticky post ?? desperate nih
In Accordance With with Thumbnails