- - CLOUD 9 SUDAH PUNYA FANPAGE TERSENDIRI ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, April 25, 2011

CLOUD 9 SUDAH PUNYA FANPAGE TERSENDIRI

Dari alam fantasi kini ia telah menjadi satu realiti yang pasti.. bukan omongan kosong dan bukan jua cakap dusta.. Cloud 9 kini sudah mampu berdiri dan melangkah seperti budak sekolah rendah.. Cloud 9 bukan lagi baby kecil yang hanya pandai merangkak dan meniarap..

Cloud 9 sudah punya fanpage facebook nya yang tersendiri !!



Sudah lama si Fakhurudin Rosli inginkan perkara ini.. namun yang menjadi penghalang nya adalah ketakutan yang ada dalam diri nya sendiri.. seperti sentiasa ada suara- suara halus yang berbisik di sanubari Fakhurudin Rosli supaya melupakan impian untuk memiliki fanpage sendiri di Facebook..
" Kau ingat kau hebat sangat ke ?? "
" Eleh mamat ni, follower ciput pon nak buat fanpage jugak ke ?? "
" Blog entah pape, tapi ada hati nak buat fanpage.. "
Itulah antara suara- suara halus yang sering berbisik di sanubari dan mematahkan segala semangat dan naluri yang ada untuk Fakhurudin Rosli mencipta fanpage facebook nya yang tersendiri..

Mempersetankan semua kata- kata jahanam itu, aku selaku empunya nama Fakhurudin Rosli telah bertekad untuk melakukan nya.. dan hasil nya telah terbukti..



Pada tanggal 25 April 2011, terciptalah satu fanpage di Facebook yang diberi nama Cloud 9..

Mungkin nama Cloud 9 tidak segah nama Yuyu Zulaikha dan mungkin juga Cloud 9 tidak serancak Ben Asahaari dalam menghasilkan entri yang punya ribuan pembaca setia.. tapi Cloud 9 adalah satu lambang kepuasan dalam menyatakan ekspresi diri aku kepada khalayak ramai.. Cloud 9 adalah tempat aku berkongsi dengan masyarakat blogger tentang apa yang aku rasa dan aku suka..

Aku harap dengan terciptanya fanpage Cloud 9.. aku akan mempunyai lebih ramai khalayak manusia yang sudi membaca luahan rasa dan idea dari dalam kepala otak ku ini.. harap nya fanpage ini tidak dijemuh dan dibenci khalayak ramai..


P/ S : Siapa yang suka singgah kat sini.. diharap sudilah untuk " LIKE " fanpage Cloud 9 yer..
In Accordance With with Thumbnails