- - FILEM PENDEK PANIC AT THE DISCO ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, April 25, 2011

FILEM PENDEK PANIC AT THE DISCO

Ini adalah hasil pencarian dari gedung simpanan video terbesar dunia.. hehe

Aku memang tak sangka akan jumpa dengan satu benda yang menarik ni.. niat aku hanya untuk mencari segala jenis lagu dalam album terbaru Panic At The Disco je.. tapi last- last jumpa benda ni.. hehe.. untung- untung..



Aku tak tau lak si Brendon dan Spencer ni ada bakat untuk jadi pelakon.. aku rasa diorang ni patut hantar resume kat Mamat Khalid supaya ambil diorang ni berlakon dalam filem terbaru Mamat Khalid.. hehe..

Filem pendek ni berkisar pasal kehidupan Brendon dan Spencer setelah dua ahli terdahulu Panic At The Disco menarik diri dari kumpulan tersebut.. aku hanya ingat Ryan Ross je.. yang sorang lagi tu aku tak ingat nama.. hehe..

Dalam filem ni, ada sedikit runut bunyi dari album terbaru diorang iaitu Vices & Virtues.. so, jom aku bawak korang layan video best ni..

In Accordance With with Thumbnails