- - MACAM MANE AKU NAK BERAK NI !! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, August 13, 2011

MACAM MANE AKU NAK BERAK NI !!

Macam mana aku nak berak ni !!

Dang- dang pulak time kritikal macam ni boleh takde air.. tadi sebelum berbuka elok je ade air.. boleh pulak time aku nak basuh tangan takde air.. ish, payah betol la kalau macam ni..

Dah la kebiasaan dan menjadi lumrah aku selepas berbuka aku perlu membuang segala jenis sisa toksik yang ada dalam badan aku ni.. kalau air takde, mana boleh aku nak buat perbuatan tu.. adoiyaiii..

Ni la first time sejak aku duduk kat rumah ni aku merasai kesengsaraan ketiadaan air mutlak ni.. sebelum ni tak pernah lagi terjadi perkara seumpama ni..

Adakah aku perlu mengambil langkah drastik dengan menggunakan air masak yang ada dalam jag untuk membantu aku melepaskan segala isi perut yang sudah tak diperlukan badan ni ??

Takpe.. aku akan cuba bertahan dalam masa setengah jam lagi sementara menunggu kehadiran air ni.. kalau takde jugak, kena cari tandas awam la jawab nya..


TOLONGLAH WEI, AKU NAK BERAK NI !!!
In Accordance With with Thumbnails