- - KERORO : TAK SABAR TUNGGU JIRAN ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, August 06, 2011

KERORO : TAK SABAR TUNGGU JIRAN

Erm.. mane la jiran aku ni kan.. tak kunjung - kunjung tiba jugak.. dari petang tadi lagi aku duk menanti kelibat jiran aku ni.. tapi, bayang- bayang jiran aku pon tak kelihatan lagi..

Bila Keroro nak bagi jiran kat aku ni.. baru 20 orang je aku tengok yang dah dapat jiran.. mungkin ni adalah antara 20 orang terawal kot.. tu yang diorang dapat jiran diorang lebih awal tu agak nya..

Keroro cakap yang dia berjaya kumpulkan 100 penyertaan dalam segmen cari musuh ni.. so, agak susah la jugak dia nak mem "pair" kan jiran- jiran tu.. betol tak Keroro.. hehe.. aku cuba memahami penderitaan kamu..

So, malam ni Keroro cakap yang dia akan keluarkan list jiran yang ke- 2.. tak tahulah aku tersenarai ke tak lagi.. kita tunggu dan lihat je la yer.. hehe
In Accordance With with Thumbnails