- - 1134 UNIQUE VIEW DALAM SEHARI UNTUK CLOUD 9.. WOW !!! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, August 15, 2011

1134 UNIQUE VIEW DALAM SEHARI UNTUK CLOUD 9.. WOW !!!


1134 Unique View dalam sehari untuk Cloud 9.. memang satu perkara yang tidak aku jangkakan dan tak pernah aku duga untuk berlaku..

Belum pernah lagi Cloud 9 mendapat kunjungan yang sebegitu meriah daripada pengguna- pengguna internet di alam maya ni.. kebiasaanya, Cloud 9 hanya mendapat antara 300- 400 UV je dalam sehari..

Apakah punca ledakan Unique View yang melampau bagi sebuah blog capek seperti Cloud 9 ??

Inilah penangan entri SEO kalau kena dengan caranya.. walaupun hanya sekali sekala mengenakan entri SEO sebagai perhiasan di blog aku ni.. ternyata hasil nya memang umphh dan cukup menggiurkan.. hehe

Memang benar la kata otai- otai yang sudah lama bergelumang dalam dunia SEO ni.. entri SEO memang mampu menjana trafik yang gempak..

Entri SEO yang aku hasilkan untuk menjadikan Unique View sebegini jumlah nya adalah berkaitan dengan Kejohanan Badminton Dunia yang baru berakhir semalam.. ternyata entri ni memang banyak carian nya kat enjin carian yang terdapat dalam dunia ni..


Aku pon bukanlah seexpert Faizal Fredley dalam menghasilkan entri SEO ni.. cuma kau tau lah serba sedikit bagaimana cara nya untuk memikat enjin carian dengan entri SEO aku ni.. hehe

Entri SEO memang banyak cabaran dalam menghasilkan nya.. korang memang kena pandai bermain dengan bait- bait perkataan untuk menghasilkan trafik yang umphh tu..

Aku rasa lepas ni aku akan lebih gigih lagi mempelajari teknik SEO ni untuk mencapai 2000 UV plak.. heheh

Sumber : Nuffnang
In Accordance With with Thumbnails