- - HARIAN METRO CEDOK ENTRI AKU KE NI ?? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, August 13, 2011

HARIAN METRO CEDOK ENTRI AKU KE NI ??

Harian Metro, akhbar tabloid no 1 dalam negara.. terkenal dengan cerita- cerita sensasi nya yang memang tak nak kalah gitu.. tajuk depan nya saja memang dah mempu untuk membuat pembaca membeli surat khabar tersebut walaupun akhbar tu hanyalah dipenuhi dengan iklan je..

Tadi aku pon ada gak la semak sedikit sebanyak kat dalam akhbar ni.. mane la tau kot- kot ade berita sensasi di bulan Ramadhan Al- Mubarak ni kan..

Memang usaha aku menyelak akhbar online tu berhasil.. memang sensasi berita yang aku jumpa ni.. hehe

Aku perasan yang satu berita kat dalam akhbar tu ada menyerupai entri aku untuk petang semalam.. berita tu pasal helmet yang super pelik tu..

Aku ada post entri tu berserta dengan gambar lagi petang semalam..

Ini adalah keratan akhbar Harian Metro tu..
ALMATY (Kazakhstan): Kebanyakan orang cuba mengelak menggunakan topi keledar berambut.
Namun, topi keledar yang dilengkapi rambut ini membuatkan rambut anda terurus dan boleh disikat setiap masa. 
Sekumpulan pereka dari Kazakhstan muncul dengan produk topi keledar yang akan menarik perhatian orang apabila anda memakainya ketika menunggang motosikal.
Ia termasuk topi keledar dilengkapi rambut berwarna kemerahan - lengkap dengan telinga - dan rambut pendek coklat dengan anting-anting di telinga.
Rekaan itu dicipta agensi pemasaran Good! di Almaty, Kazakhstan.
Point yang dia cuba nak sampaikan tu memang ada kaitan la dengan entri aku tu.. heheh..

Entri aku lagi cepat dari akhbar la nampak gayanya.. dah la entri aku siap ada gambar lagi.. hehe.. boleh tak kalau aku nak " hidung tinggi " cket?? hehe

P/S : Berikan sokongan padu anda buat pemain Malaysia di Kejohanan Badminton Dunia..
In Accordance With with Thumbnails