- - Sekadar di pinggiran ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, December 22, 2010

Sekadar di pinggiran

Disclaimer: Ini bukan header blog abang BEN ASHAARI ye.. hehe

Mesti korang ingat entri ni pasal abang Ben kan.. hehe.. entri ni adalah bersempena dengan sebuah lagu nostalgia yang berjaya menambat jiwa dan raga aku di pohon kelapa.. hek3

Korang mesti pernah dengar kan lagu Sekadar di pinggiran nyanyian Francissca Peter kan.. So, ini adalah tribute untuk lagu tu la ni..

Tadi, mase aku on the way nak pergi kelas.. aku terdengar la lagu ni dimainkan di radio Sinar FM.. so, aku pon layan la dengan khayal nya.. hehe.. aku memang camni.. dengar je lagu besh, akan layan sampai khayal.. hehe..

Satu lagi tabiat aku, kalau aku rasa lagu tu besh dan masuk dengan jiwa romantis aku ni, aku akan berusaha mendonlod lagu ni..

So, balik je kelas petang tadi, aku terus donlod lagu ni.. lepas siap donlod, bermula la aktiviti berkaraoke secara percuma hehe..

So, kalau ade sape2 yang turut nak mengimbau nostalgia masa lampau, aku sediakan link untuk korang donlod lagu ni secara pantas dan efisien.. kalau nak donlo leh r klik kat SINI..

Macam besela, lepas donlod leh la dengar lagu ni sambil nyanyi.. ni ada aku sediakan lirik supaya korang senang nak nyanyi.. layan~~




Tiada guna kau berpatah arah
Jika niatmu meyambung kasih
Apalah ertinya disebalik
Tangisan atau rintihan

Untuk apa kau kembali lagi
Sekadar hanya untuk menyakiti
Cukuplah sudah di sini saja
Biar aku pendam duka

Hati sedih, hati pedih
Mengenangkan keindahan
Bersamamu...

Tidak kusampai
Ke puncak sana
Apalah daya
Ku bertahan cuma
Di pinggiran 
Yang memilukan...

Jauh sekali di sudut hati
Menyimpan dendam yang amat mendalam
Akan kusahut namamu oh! sayang
Sewaktu ku kesunyian... 




In Accordance With with Thumbnails