- - Kenapa???? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, December 29, 2010

Kenapa????

Waaaaaaa...
Melankolik betol kan.. keh3..

Ni bukan la entri pasal kuiz atau teka silang akta atau apa- apa lagi yang sama waktu dengan nya.. so, x payah runsing2.. juz chill yoo..

Tadi, lepas balik tengok bola sambil pekena Mee Bandung Anjung.. aku pon usha la blog2 yang aku kenal.. blogwalking la katakan..

Perkataan K E N A P A ??  mula la berlari- lari anak dalam fikiran aku selepas sesi BW ni.. kompius aku..

Korang nak tau kenapa??

Sebab nya.. boleh dikatakan semua blog yang aku BW, 90% cakap pasal bola.. lelaki perempuan.. serupa aje.. pening aku dibuatnya.. semua entri lebih kurang sama je.. cuma ada sedikit yang diolah supaya menjadi lebih dramatik.. huhu

Tapi xpe.. ni yang membuat aku semakin syok dengan bloggers2 sekalian.. semangat kewarganegaraan tu memang memuncak setinggi gunung everest.. huhuh

Inilah yang kita mahukan dalam kalangan bloggers sekalian..

Korang tunggu yer.. nanti aku ade sedikit entri yang menggemparkan tentang pasukan bola sepak Malaysia.. tunggu...
In Accordance With with Thumbnails