- - Kenanganku sebagai blogger ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, December 21, 2010

Kenanganku sebagai blogger

Heheh.. tadi mase duk tengah silau2 dashbord kat blogspot ni.. ade la pulak ternampak entri ni dari bro Ben Ashaari ni.. nampak cam menarik.. sebelum ni aku x pernah terlibat pon dalam kegiatan2 blog macamnih.. so ni la kali pertama aku nak mencuba bergaul dengan blogger2 lain yang dah famous amos ni..hehe



1. Header Ben Ashaari blog.. dah letak

2. Tarikh lahir blog anda.. 28 May 2010.. muda lagi blog ni

3. Punca kelahiran blog anda.. Tertarik dengan blog senior sekolah menengah saya. Blog dia nampak tip top. Sebab dah selalu baca blog dia, minat untuk mula menulis blog tu pon timbul. Membe2 masse zaman sekolah pon dah ramai yang ade blog. So, aku bertekad dalam hati yang aku pon nak ade blog jugak. Kueng3

4. Orang pertama yang jadi follower anda.. Aku pon x kenal sape dye..dekat gambar follower tu xde muka.. link pon xde.. dia juz tinggal nama je sassygurl90.

5. Entri anda sebagai blogger.. Hijrah itu perjuangan.. hehe

6. Entri pertama anda yang mendapat banyak komen/ hits.. xde pon entri yang hits.. paling banyak pon dapat 2 komen je.. mungkin blog saya ni x menarik.. so, saya redha je laa.. itu je  yang termampu saya buat.. saya x kisah orang baca atau x ape yang saya tulis.. saya juz post entri untuk berkongsi dengan orang ramai.. tu la niat saya

7. Blogger pertama yang anda jumpa.. Mr Amril Yarghh. Merupakan membe zaman sekolah saya. Blog dye memang sempoi dan informative. Nice to read. Saya pon banyak gak belajar serba sedikit tentang blog ni dari dye. selebihnya saya men try and error je. eheh

8. Blog yang anda minat.. Saya minat blog Obefiend dan Irene Nadia Marcello.. Skang ni pon dah mula minat kat blog bro Ben Ashaari kita ni.. Blog Obe sy minat sebab entri dia yang cheeky g2 dan banyak unsur sindiran pedas..hehe

9. Ceritakan kenangan manis anda sebagai seorang blogger.. Kenangan manis nya apabila saya nampak ade orang baca blog saya dan bagi respond x kira lah secara maya ataupun realiti. X kisah lah walaupun yang selalu baca blog saya adalah membe sebelah katil saya, ia masih lagi buat penulisan saya ada jugak orang yang nak baca. Saya juga suka tengok follower saya bertambah. Walaupun hanya seorang je bertambah, it's still a great feeling for me.. I'm gonna cry.. wuaaa.. ( T_T )

10. Ceritakan kenangan pahit anda sebagai seorang blogger.. Bila entri yang saya post xde orang nak baca. Kalu ade yang baca tapi x bagi feedback balik.. Perghh.. berkecai hati beb.. hancur luluh remuk bersepai rasa bila entri saya diperlakukan sebegitu rupa.. hehe

11. Impian anda terhadap blog anda.. Saya harap blog saya ni mampu menghiburkan hati ramai pihak.. saya x kisah dorang nak kutuk ke nak caci maki hamun saya.. asalkan blog saya ni mendapat tempat di hati blogger2 len.. saya berharap agar blog saya ni terus kekal sehingga saya mampu mengumpul duit untuk membeli sebuah laptop Alienware..keh3..


Kalau ade tersalah dan x menepati piawaian bro Ben Ashaari dalam entri ni.. saya harap bro dapat la memperbetulkan nya.. saya orang baru lagi dalam industri blog tempatan ni.. So, kalau bro x suka dengan entri ni.. bro bolehlah bagi komen yang membina ye.. tu je yang saya harapakan..

Sekian, terima kasih.. 
Adios amigos..




In Accordance With with Thumbnails