- - Hijrah itu perjuangan... ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Friday, May 28, 2010

Hijrah itu perjuangan...

Hijrah itu perjuangan...
Hijrah itu persaudaraan..
Hijrah membentuk perpaduan..
hehehe..

nk tau sebab ape bnyk sgt hijrah????
haaaa..
kalu nk tau..kna r trus bca mnde ni..

bersempena dgn tjuk entri kat ats nun..aku ni mmg sdg ber HIJRAH..hehe..mst korg tnya2 kan aku ni hijrah ape..Maal Hijrah dh lame lpas..

aku ni sdg brhijrah dri wordpress ke blogspot..plik dr y len kan..org kan kalu hijrah mesti pndah ke ape ke..tp aku ni len dr y len..hehe

F.Y.I,,hijrah ni x semestinya kta pndah tmpat je...hijrah ni bleh gak jd kta brubah dr sesuatu y krang baik kpd y lbih baek..mcm aku ni la..dlu gna wordpress,,tp krang mnarik,,aku pon pndah la ke blogspot plak..ha,,tu kan satu bentuk hijrah jgak..

selain tu,,bkn dgn blog ni je aku hijrah,,lifestyle aku pon hijrah jgak..dri sorg y mlas bersenam kpd sorg yang rajin bersenam..kalu dulu,,keje aku ptg2 mesti tdo..kalu x tdo mesti maen PeS..tp skang ni dh len..blik je kelas kul 6,,trus prgi jogging dgn membe2..yela,,kalu nk shat,,kena la buat anjakan paradigma kan..xleh r trus nk jd pmalas..

dlm maen game pon aku hijrah jgak,,dulu hantu PES,,skang ni hntu game RUGBY lak..pntang ade free time,,mst nk men game je keje aku..stdy mmg haram r..x pnah nk stdy..exam MOD.11 dh x lame..mmg xleh jwb la exam tu 6ti..bru pdan dgn muka aku..

aku rase bnyk lg penghijrahan y bkal aku buat dri mase ke mase..tp it takes time la..xleh scara drastik..nnti kena "setok karrong"..hoho..kna slow and steady..

so,,tingkatkan prestasi,,hindarkan kontroversi,,majulah sukan untuk semua..

adios and sayonara.. :)
In Accordance With with Thumbnails