- - Bloglist Istimewa Untuk Blogger Baru ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Friday, December 31, 2010

Bloglist Istimewa Untuk Blogger Baru

Tadi kan,, lepas makan lunch untuk kali kedua pada hari ni.. aku pon try la usha blog- blog yang aku follow ni.. sedang syok usha- usha ni.. aku pon ternampak la entri ni.. fuhh,, menarik ni.. kena turut serta.. aku pon bukak la mata aku luas- luas dan baca entri tu sampai habis.. entri ni ade kat blog ni.. NurSyamizaHadi

Entri ni adalah pasal niat murni seorang bloggers ni nak kumpulkan bloggers baru yang followers dia kurang daripada 300.. So, aku pon tergolong la dalam golongan tu.. hehe.. golongan budak- budak lagi.. keh3

Ni adalah syarat- syarat nya..

dia punya icon..ehhe


1- Followers kurang dari 300 orang   ( / )
2- Buat satu entry bertajuk " bloglist istimewa untuk blogger baru "   ( / )
3- Tinggalkan link entry yang dah siap di ruangan komen   ( / )
4- Tag 3 orang rakan seperjuangan anda:   ( / )


5- Meminati dunia blogger dan x sombong
In Accordance With with Thumbnails