- - Aku benci pencuri!!!! Dorang ni memang bangsat, celaka dan SETAN!!! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, December 07, 2010

Aku benci pencuri!!!! Dorang ni memang bangsat, celaka dan SETAN!!!

Huh..memang meruap2 darah muda aku ni..rasa macam terbakar je tubuh ni menahan amarah tahap paling maksimum..



Sekarang ni kebencian aku makin bertambah terhadap golongan2 pencuri ni..dorang sume ni memang DAJAL..patut orang macam ni pergi mampos,biar dorang rasa azab dalam kubur tu..laknat!!

Aku jadi macam ni sebab helmet KHI kesayangan aku kena curi..memang hancur luluh hati aku..dah la dorang tinggal kan cangkuk helmet je kat moto aku..helmet tu baru je 2 bulan aku beli..memang nampak baru gila koz aku jaga macam menatang minyak yang penuh..tiap kali lepas pakai mesti aku lap dan balut dengan kain..

Rase macam nak terkuar air mata aku tadi bila nampak helmet dah xde kat moto..rasa nak jerit sekuat hati je..huhu..sekali lagi aku ucapkan SETAN untuk pencuri tersebut..semoga hidup nya dilaknat ALLAH..huh!!

Mulai dari hari ini,aku sokong penuh hukum hudud digunakan untuk pencuri..Potong saja tangan mereka..biar kudung dan cacat..habis citer!!!

P/ S: Kena kumpul duit nak beli helmet baru... T___T
In Accordance With with Thumbnails