- - Last song~ 2010 in memory.. ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Friday, December 31, 2010

Last song~ 2010 in memory..

Just tinggal beberapa minit saje lagi sebelum 2010 pack barang dan meninggalkan rumah sewa nya.. setelah lama menyewa di rumah ni dan semua hutang rumah sewa dilunaskan.. boleh la 2010 pergi meninggalkan kita dengan aman.. banyak perkara yang menarik dan x menarik berlaku dalam kehidupan aku tahun ni.. berikut adalah sorotan untuk tahun 2010 ni..

* Aku jadi remaja berumur 19 tahun
* Aku start bawak moto ke tempat belajar
* First time naik moto dari Terengganu ke Kuala Lumpur
* First time eksiden moto.. langgar kereta Honda Civic kat Kelana Jaya
* Start On Job Training 16/ 08/ 2010
* Holiday dengan membe2 satu batch kat Port Dickson 31/ 08/ 2010
* Mula buat kerja part time
* Usia perkapelan cecah setahun.. hehe
* Start blogging
* Dua pupu aku kahwin 25/ 12/ 2010
* Adik aku dapat result cemerlang dalam PMR
* Ehem2 aku masuk UM
* Moyang aku dah kembali sihat
* Pak sedara aku dah dapat kerja
* Perdana v6 kat kampung ditukar dengan Toyota Vios


Banyak lagi sebenarnya.. tapi aku dah x ingat la.. tapi xpe.. 2010 ni memang banyak kenangan tersendiri bagi aku..

So, adios 2010.. Rest In Peace~
In Accordance With with Thumbnails