- - TETEK NEELOFA SAIZ APE ?? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, September 18, 2011

TETEK NEELOFA SAIZ APE ??


Saiz tetek Neelofa ??

Serius aku tak tahu.. bukan nya Neelofa tu isteri aku pon.. so memang dah sah dan terang lagi bersuluh la yang aku memang tak tahu saiz tetek Neelofa tu..

Apsal la blog aku plak yang keluar bila ada orang search pasal saiz tetek Neelofa ni.. ni bukan blog lucah tau.. ni blog budak baik- baik ni.. ish3..


Angin betol la aku dekat siapa yang search pasal ni.. aku sendiri pon tak pernah lagi buat research pasal ni.. kalau masih ade lagi mereka- mereka yang nak tau pasal ni.. nanti aku pergi tanya Neelofa.. kalau aku tak kena pelempang dengan dia.. komfem aku bagitau kat korang apa saiz tetek dia..

Tunggu je la yer..

Gambar kat bawah ni menunjukkan bukti pencarian tersebut.. berat nanang goh la..

In Accordance With with Thumbnails