- - 250 PERKARA UNTUK DIBUAT SEBELUM MATI ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, September 03, 2011

250 PERKARA UNTUK DIBUAT SEBELUM MATI



Seorang gadis dengan tiga tahun untuk hidup telah membuat senarai 250 perkara yang perlu dibuat sebelum dia mati.


Amy-Claire Davies, 16, menulis matlamat selepas diberitahu dia tidak akan pulih daripada penyakit sistem imun yang tidak boleh diubati.

Beliau telah diilhamkan oleh  Jack Nicholson dan Morgan Freeman dalam filem Bucket List, memberitahu dua sahabat yang melarikan diri dari wad kanser untuk merealisasikan hasrat mereka.



Senarai impian Amy-Claire termasuk segala-galanya dari memandu Ferrari atau Aston Martin untuk mencari teman lelaki untuk dicintai.

Jenazah Noramfaizul Tiba Jam 9 Pagi Esok Di TUDM Subang


Beliau berkata: "Ada benda yang benar-benar biasa, seperti nombor 12, atau lulus GCSE saya.

"Saya telah berjaya melakukan beberapa perkara - seperti berenang di laut, dalam semua pakaian saya"

Amy-Claire menulis semua senarai di sebuah penginapan di mana dia menginap.Beliau berkata: "Saya mesti buat semua perkara yang saya senaraikan."

Ibunya, Caroline, 44, dari Swansea, Wales Selatan, berkata: "Dia menulis lagu, membaca karya-karya lengkap Shakespeare dan pergi ke prom sekolahnya.

"Tetapi dia masih mahu pergi menunggang kuda, berbasikal quad, menulis sebuah novel dan berada di Top Gear. Terdapat juga perkara-perkara seperti pergi dating dan bercumbu dengan teman lelaki nya."

Amy-Claire berkata: "Ia merupakan satu senarai yang sentiasa berubah-ubah. Walaupun saya tidak melakukan segala-galanya saya akan menikmatinya."



SUMEBR : THESUN.CO.UK
In Accordance With with Thumbnails