- - BROOKE COLLINS : GADIS YANG TUMBUK BERUANG DEMI SELAMATKAN ANJINGNYA ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, September 05, 2011

BROOKE COLLINS : GADIS YANG TUMBUK BERUANG DEMI SELAMATKAN ANJINGNYA



Brooke Collins, wanita berusia 22-tahun dari Juneau (Alaska), menumbuk beruang hitam di muka untuk menyelamatkan anjing kecil kepunyaanya, fudge Dachshund, daripada dibawa dan mungkin dimakan.

"Ia adalah semua begitu pantas. Semua saya boleh berfikir tentang anjing saya akan mati, "kata Collins.

"Ia adalah satu perkara yang bodoh tetapi saya tidak dapat membantu," katanya. "Saya tahu anda tidak sepatutnya berbuat demikian tetapi saya tidak mahu anjing saya untuk dibunuh."

Collins berkata dia tidak melihat beruang di luar apabila dia membiarkan anjing-anjing tersebut bermain di luar sekitar 7:30 petang Ahad. Beliau berkata fudge hanya terpelanting dan salakan kedengaran hampir serta-merta. Beliau berkata salakan itu adalah "bunyi yang paling dahsyat di dunia."


Collins berkata apabila dia melihat di luar beliau melihat beruang itu berlutut dengan fudge kaki dan menggigit belakang leher anjing.

"Beruang itu membawa anjing tersebut seperti salmon," katanya.

Beliau berkata dia hampir tak dapat berfikir dan melakukan perkara yang pertama dia teringat. Dia menumbuk muka beruang dan melarikan anjingnya apabila ia dilepaskan.
In Accordance With with Thumbnails