- - MAK AKU YANG VOGUE ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, September 04, 2011

MAK AKU YANG VOGUE


Mak aku memang vogue dan stylo lah.. memang hebat kalau korang dapat mak macam ni..

Mungkin tu la kata- kata anak diorang kat kawan- kawan dorang bila sesi persekolahan buka nanti kan..

Ni mak sape plak yang aku nak cerita ni ?? x kan mak aku vogue kot.. haish, jauh panggang dari api la wei.. ni aku nak cerita pasal sesi fotografi anggota- anggota kumpulan Elite dengan anak- anak mereka ni..

Siapa yang tak kenal dengan kumpulan wanita ala- ala Spice Girl yang femes masa lewat 90-an dulu kan.. aku pon layan gak lagu kumpulan Elite ni masa zaman budak- budak dulu.. hehe

Cuba korang lihat gambar terbaru yang dirakam anggota kumpulan Elite ni.. sungguh tak menggambarkan ciri- ciri seorang ibu yang solehah betol.. dah la amik gambar dengan anak- anak.. pakaian mengalahkan golongan- golongan bujang woo..


Dengan seluar jean koyak kat lutut.. baju yang hampir sleeve less.. rambut kaler- kaler.. xde langsung ciri ibu solehah kan..

Orang tua kata, ibu bapa yang mencorakkan anak masing- masing.. kalau baik pekerti ibu bapanya, maka tak mustahil anak nya juga akan berpekerti mulia.. begitu jugak sebaliknya.. faham- faham sendiri la yer..

Cuba lihat gambar terbaru anggota Elite yang boleh dikatakan separuh daripadanya adalah janda. .tak tahulah kenapa yer.. mungkin sebab vogue sangat kot.. haha..


Xde sorang pon yang boleh jadi ibu mithali... betol tak ?? siapa- siapa yang kipas susah mati kumpulan Elite tu, jangan butthurt sudah la bila tgok gambar ni yer..

Sumber : beautifulnara.com
In Accordance With with Thumbnails