- - MEMANG TERSENTAP KALBU INI ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, July 03, 2011

MEMANG TERSENTAP KALBU INI

Hei.. memang panas betul dibuat nya.. memang tersentap la kemarahan yang memang sentiasa terpendam dalam jiwa sanubari aku ni..

Apa yang buat aku tersentap sangat ni ??

Meh sini nak cerita..

Sekarang ni kan tengah hangat kat seluruh negara di mana Autobot dan Megatron tengah mengganas di seluruh pawagam di setiap ceruk pelusuk negara.. so, kat pawagam sekarang ni memang berbondong- bondong rakyat jelata menyerbu untuk membeli tiket wayang citer tu.. kalau beratur, komfem sampai 50 meter punya..



Semalam aku ada la jugak niat nak tengok citer Transformer ni.. so, dalam pukul 10 cam tu aku dah mula menjejakkan kaki kat salah satu pusat beli belah terkemuka kat ibu kota ni.. ala, tiket punya pasal bangun awal pon takpe kan.. so, dalam kepala otak aku ni, aku duk fikir cam ni la, kalau pergi awal mesti orang tak ramai lagi kan.. betol tak.. korang pon mesti fikir camtu gak kan..

Tapi,



Mak oi !!! ramai nye orang beratur.. panjang woo.. biasanya, kalau pukul 10.30 ni, mana ada orang lagi kat kaunter tiket ni.. sebelum ni kalau aku datang masa ni, komfem tak payah beratur, jalan terus pergi kat kaunter tiket, beli tiket dan habis cerita.. tu je.. tapi hari ni terpaksa la beratur panjang.. adoiiyai

dekat 30 minit aku beratur, sampai la jugak aku kat kaunter tiket.. hehe

" Tiket Transformer pukul 5.30 ada tak ?? "

" Dah habis la bang.. "

" Aik, kat atas tu tunjuk warna kuning ag.. warna kuning bukan ke selling fast ea ?? kan warna merah yang sold out.. "

" Sori r bang, semua tiket dah habis, yang tinggal pukul 11.30 pagi ni je.. tu pon yang reserve seat bang.. "

Setelah aku berbincang secara dua muka dengan member aku.. ni jawapan nya..

" Takpelah, lain kali je la saya tengok.. "

Sedih giler jawapan tu kan.. nak buat camne kan.. aku plan nak tengok citer ni dengan kawan aku, tapi baru aku dengan sorang membe aku je yang ada, lagi 3 orang belum sampai lagi.. so,  terpaksa tunda la hasrat untuk tengok Transformer tu..

Tapi yang buat aku tersentap, kenapa diorang tak cakap awal- awal yang tiket Transformer dah habis.. diorang tak kesian ke kat orang yang duk beratur panjang2 tu.. kalau tiket dah habis, cakap je la kan,. tak payah r aku nak beratur panjang- panjang..

Sial r.. macam Abang Long Dil cakap dalam KL Gangster.. hehe
In Accordance With with Thumbnails