- - ADA PERKARA YANG CUN TENTANG BERSIH 2.0 YANG KORANG PERLU TAHU ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Friday, July 15, 2011

ADA PERKARA YANG CUN TENTANG BERSIH 2.0 YANG KORANG PERLU TAHU



Dah nak dekat seminggu perhimpunan kebangkitan rakyat yang boleh dianggap antara yang terbesar pernah aku lihat sejak aku menjengah ke muka bumi tuhan ni.. perhimpunan yang dinamakan sebagai BERSIH 2.0 telah mendatangkan pelbagai kesan positif dan tidak kurang juga kesan negatif nya.. perkara itu terpulang kepada individu itu sendiri untuk menilai samada perkara itu positif ataupun negatif..

Bagi aku, terdapat juga perkara yang tersangat lah cun yang boleh dikesan melalui perhimpunan ini.. mungkin ramai yang tidak perasan akan perkarani.. aku pun baru je diperasankan ( kalau cikgu BM aku nampak perkataan ni, mampus aku ) tentang perkara ni pada petang tadi..

Apa perkara yang aku katakan cun tu ??

Kalau diambil daripada kaca mata seorang lelaki yang suka melihat perhiasan dunia.. perkara ni boleh lah dikategorikan sebagai satu perkara yang teramatlah cun yang muncul sewaktu perhimpunan BERSIH diadakan baru- baru ni.. korang boleh nilai sendiri tahap kecunnan perkara ni dengan melihat sendiri apa yang aku nak paparkan ni..

Perkara ni memang tak ada kaitan langsung dengan mana- mana parti politik ataupun sebarang pertubuhan NGO yang ada kat atas muka bumi Malaysia ni.. jom tengok apa yang aku katakan cun ni kat bawah perenggan ni..



" amik lah gari, dan gari lah tangan ku.. aku rela.. hehe "

Haa.. amacam ?? cun tak kakak FRU ni ?? heheh.. kalau lah semua anggota FRU kat Malaysia ni cun macam ni.. memang ramai lah lelaki- lelaki yang ada kat Malaysia ni yang sanggup dipukul dengan cota.. hehe.. tak begitu wahai kaum Adam sekalian..

Entri ni sekadar entri mencerahkan mata sempena menghadapi 3 jam yang akan datang untuk bergelumang dengan buku.. almaklumlah, esok ada final exam.. so, kena la cerahkan mata sikit.. tak gitu Wan Zulkifli Wan Yusof.. hehe

Kredit gambar kepada gengblogger
In Accordance With with Thumbnails