- - GAMBAR EXCLUSIVE SURAT BERANAK BARACK OBAMA !!! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Wednesday, May 04, 2011

GAMBAR EXCLUSIVE SURAT BERANAK BARACK OBAMA !!!

Aku ambil sedikit masa aku dari menonton anime untuk buat entri pasal ni..

Semua orang yang lahir secara sah dan berdaftar kat dunia ni mesti ada surat beranak kan.. tak kisah la dia lahir  kat bandar ke, kampung ke, kat Uruguay ke, Mexico ke.. semua mesti nak kena ada surat beranak kan.. baru la segala butiran tentang kelahiran kita akan direkodkan.. betol tak.

Hari ni aku telah jumpa sesuatu yang special tentang surat beranak yang ada kat dalam dunia ni.. aku telah berjaya menemui salinan surat beranak Presiden Amerika Syarikat yang sekarang ni iaitu Encik Barack Obama..



Jom aku bawa korang tengok gambar salinan surat beranak dia..



In Accordance With with Thumbnails