- - APSAL SUNYI SEPI JE NI ?? ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Saturday, May 21, 2011

APSAL SUNYI SEPI JE NI ??

Apsal sunyi sepi je kan rasa blog Cloud 9 ni yer ?? dah hampir 1 minggu aku tak update.. memang segala jenis habuk, sampah, semak dan samun dah berada dalam blog aku ni.. dah jadi macam insinerator ( tak tau betol ke tak ejaan nye.. hehe ) plak blog aku ni.. tunggu masa je nak dibakar.. hehe

Aku tak update bersebab.. ada satu benda yang menghalang aku dari update blog ni.. bila aku nak update je benda ni muncul.. memang benda ni akan muncul time aku nak update blog.. pening aku dibuatnya.. dang- dang je time tu dia masuk.. hehe

Selama seminggu ni, hidup aku asyik dihantui benda ni.. memang tak dapat nak buat kerja lain.. nak makan pon tak dapat sebab benda ni.. memang hidup aku dah dikawal sepenuhnya oleh benda ni..

Korang nak tau apa benda tu ?? tunggu entri seterusnya.. hehe
In Accordance With with Thumbnails