- - FRENCH KISS ?? SEMUA GOLONGAN BOLEH RASA LA WEH ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Thursday, May 05, 2011

FRENCH KISS ?? SEMUA GOLONGAN BOLEH RASA LA WEH



Erm.. french kiss.. sensual habis bunyi nya.. dengar nama pon dah stim.. hebat yang amat penangan french kiss ni yer..

Untuk siapa- siapa yang tak tau apa benda french kiss tu.. boleh aje search dalam Google.. dalam Youtube pon boleh jugak.. aku tak boleh nak bagi definisi sebab tak pernah alami nya lagi dalam kehidupan selama 20 tahun ni.. hehe

Kenapa aku buat entri pasal french kiss lak malam ni.. sangap dah ke aku ni ??



Ditulisnya entri ni oleh aku sebab aku nak cerita pasal satu teknologi baru yang direka oleh manusia yang memang dah terlalu pandai sampai takde benda lain nak reka dah.. oleh sebab terlalu pandai, manusia ni telah mereka satu alat untuk melakukan french kiss tanpa sempadan tak kira la berapa jauh korang berada dari pasangan anda.. alat ini boleh membantu anda melakukan french kiss secara online.. dasat giler kan.. hehe

Alat yang diberi nama sebagai Kiss-Transmission-Device ni masih lagi dalam bentuk prototype.. alat ni berfungsi dengan mengambil data daripada pergerakan lidah anda dan menyalurkan nya kepada pasangan anda.. pasangan anda haruslah turut mempunyai alat ini baru lah french kiss secara online boleh terlaksana..

Kalau korang nak faham secara mendalam, tengok video ni untuk lebih maklumat.. dia ada tunjuk cara macam mana nak guna alat ni..


In Accordance With with Thumbnails