- - SALAHKAN IMPLAN BUAH DADA SELEPAS KENA SAMAN .. LOL ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, March 27, 2011

SALAHKAN IMPLAN BUAH DADA SELEPAS KENA SAMAN .. LOL

Simona Suhoi a.k.a Simona Sensual, bintang televisyen Romania yang berusia 28 tahun yang merupakan bekas penyanyi dan fesyen designer telah menyalahkan implan buah dada nya yang mengakibatkan dia memandu tanpa lesen..

Dia ditahan akibat tidak memakai tali pinggang keledar sewaktu memandu di Bucharest, ibu negara Romania.. Menariknya, dia telah memandu tanpa lesen kerana lesen nya telah digantung sebulan yang lalu..



Dia berkata " Saya mengaku yang saya tidak patut memandu kenderaan tetapi saya tidak mempunyai pilihan lain.. "

" Cuba kamu lihat, saya mempunyai kesakitan yang amat di dada saya.. saya rasa ini adalah implikasi daripada pemakaian implan buah dada saya yang baru.. "





" Saya cuba untuk mendapatkan teksi tetapi kelihatan semua pemandu teksi sedang sibuk dengan pelanggan yang lain.. saya tidak mempunyai pilihan kerana buah dada saya semakin sakit.. jadi saya telah memandu kereta sendiri ke klinik.. apa lagi yang boleh saya lakukan?? "


Sumber : MIZOZO.COM
In Accordance With with Thumbnails