- - Made in P U T R A J A Y A !!!!!! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, June 20, 2010

Made in P U T R A J A Y A !!!!!!

Hello sume..ape kabo???sihat ke x???kalu x sihat pegi la klinik..jumpa doc tu..
entri kali ni adalah pasal PUTRAJAYA..ade sape2 yang x kenal ke???kalu x kenal leh search dalam google..hehehe..korang pernah x pergi sana waktu malam,,kalu x pernah,,korang should give it a try..very nice..i'm not kidding..memang cun la..kalah oversea..hik9..

Aku pergi sana dengan Din Cub Prix..mula2 memang x plan pon nak g sana..tapi oleh kerna kehidupan di METC ni amatlah membosankan,,aku pon ajak Pok Din pergi sana..heheh..mudah je kan hidup aku..x perlu plan2 ni..star moto terus jalan..heheh..

Aku brtolak ke sana dalam jam 1130 mlm..sampai kat sana dalam kul 1245 gak kot..lupa dah..heheh..sampai sana,,aku terus lepak kat ats jambatan..x tau ape nak buat kan..heheh..xde plan la katakan..keje aku kat sana adalh snap pic je..dah la guna kmera HP je..sori la kalu gambar x clear..

Meh cni aku nak tnjuk PUTRAJAYA waktu malam kat korang sume..



Putrajaya


Alamanda je aku x sempat nak pergi silau..dah tutp..eheheh..tapi aku memang puji r kat perbadanan putrajaya kerna berjaya mencunkan bandar ni..tahniah..hehehe

K la,,nak pergi mandi plak ni..Bye3..
In Accordance With with Thumbnails