- - Le Tour de Malacca !!!! ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Sunday, June 27, 2010

Le Tour de Malacca !!!!

Ola..fuh..fuhh...fuh..ltih betol..nak tercabut sendi kepala lutut ni..hahah..kenapa plak aku letih tiba2 ni???haaa...aku letih ni sebab aku baru balik dari tour kat malacca td..hehhe

Tapi,sebelum aku mengarot lebih lanjut..kena r bagi pendahuluan dulu kan..HI SUME!!!!!hehehehe..pae kabo???lame dah x menulis kat cni..mmg xde entri baru yang masuk..besela..hari tu bz gler dgan exam Mod 11..tula raja kepada segala exam kat tempat aku belaja ni..yela..modul punya la tebal giler..bleh sawan kalu nak hafal sume..huhu..


Kali ni aku nak cter sal pengalaman aku g Malacca semalam..pegi nek moto beb..hihihi..kita x men r tour2 nek bas catar a.k.a bas persiaran ni..hehehe..pg sana pon secara spontan je..xde plan pon.. huhuh..orang muda la katakan.heheh..nak jalan2 je keje nye..x kisah la duit tu ade ke xde..keh3..

Aku ni baru je pegi malacca dua kali seumo hidup aku ni..sebelum ni pegi time sekolah je..yela..xde sedare mare pon kat sana..so,,xde point r nak pegi sana..

Aku sampai sana pon memang 100% berpandukan sign board..hahah..time kasih JKR kerna menyediakan sign board yang memang perlu bagi newbie macam aku ni..hahah..banyak siot sign board nye..memang kompem x sesat..keh3..

Aku pegi sana dengan Pok Din Cub Prix..macam besela..dia kan sidekick aku..hehe..mcam partner r..hehe..kalu nak jalan2,,memang kitorang gerak 2 orang je..

Kitorang pegi kat tempat must visit r dekat malacca tu..A' Famosa,Banda Hilir,Dataran Pahlawan,Mahkota Parade..tu je..nak pegi zoo,,size badan dah besar gajah..hehe..malu wei..kalu umo ku 10-12 tahun..kompem akan ku lawati zoo tu..lagipon kitorang hanya pegi melawat tempat2 yang FREE je..hahaha..kalu bayar,,jangan harap aku pegi..kedekut giler kan..

Kat A'Famosa memang rmai jgak la orang mase tu..macam jenis bangsa ade..memang Malacca ni menyahut seruan kerajaan la..1Malaysia..hehehe..yang cun2 n "Hot" pon ramai..memang mata aku dicuci secara percuma r semalam..hehe..FOC..haha..

Beca kat sana memang stylo..pasang music disco beb..bleh kalah Hard Rock Cafe kalu lawan dengan dorang..Abg2 n Pak Cik2 beca memang perrrrrghhh la..rockers beb..hahah..


Kat bawah ni ade skip gambaran kehidupan aku kat Malacca semalam..tengok la..amik ni buat panduan..keh3..nnti senang kalu korang nk g malacca..hehe

Maskot Sukma Melaka

Tembak ko!!!boom

Skodeng cket..

Berbakat ke??

Top view..

bersandar jap..letih..ngeh33

tengah panas..

x panas ke????

tengah panas lagi..

bolos saje dinding itu..

kalu roda ni terbalik..mampos aku..huhu

air pancut

adakah ini Mendam Berahi??

tinggi nye taming sari

tu je gambar yang sempat di'snap'..k la..len kali kalu aku pg lagi,,aku tgkap gmbr bnyk2 g2..amacam???heheh..gile gambar btol..

K la,,mase makan dah tiba..aku nak ec perot lak..lapaq gilaq ni..macam orang Kedah je..hehe..len kali plak k..Bye3....
In Accordance With with Thumbnails