- - Bila Amatur Memegang Spray Paint.. ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, June 15, 2010

Bila Amatur Memegang Spray Paint..


LC kesayangan ku...huhuhuh






Hai kawan2..heheh..mcm Yus raja lawak je..bertemu lagi kite ye..hehe..kali ni aku nak cter cket ttg aktiviti aku mase di kg baru2 ni..yela,,cuti seminggu kan,,kna r ade aktiviti yang berfaedah cket...kta kan belia ag..so,,xkan r nak duk lepak je kan..x masyuk la camtu..huhu

K,,mase cuti baru ni,,aku telah mengambil satu tindakan yang berani lagi drastik..aku telah memberanikan diri untuk menukar kaler sport rim moto aku..huhu..aku memang dah lame dah berniat nak tukar kaler mende tu..tp mase je x mengizinkan..hihhi

Mula2 aku ingat nak hatar kat kedai je..suruh dorang setel sume..tapi upah yang dorang caj melampau mahal..RM80 woo..mahal tu..mane aku ade pitis banyak camtu..dah la baru balik kg..duit pon pokai ag..

setelah berfikir selama dua mlam,,aku pon amik keputusan nak cat sendiri je la..heheh..murah cket..

berbekalkan duit RM10 yang ade dalam wallet + duit yang aku pnjam dari adik aku sebanyak RM10,,aku pon pegi la ke kdai membeli cat..aku beli cat Samurai dgn harga RM7 setin..bleh la beli 2 tin..

Aku igat kan senang je la nak cat rim tu..tapi rupa2 nya susah wei..banyak mende yang perlu dibuat sebelum boleh mula mengecat,,hehe..berpeluh2..

Tapi berkat kesabaran aku,,aku berjaya jugak mengecat rim tu..aku amik mase lebih kurang dua hari..lame sebab cuaca dan pengalaman yang x mengizinkan utk aku buat kerja secara cepat..

aku berbesar hati untuk menunjukkan hasil kerja aku kat korang..terimalah..



rim lame kaler hitam


rim depan



rim belakang
In Accordance With with Thumbnails