- - The Twilight Saga: Eclipse ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Monday, July 12, 2010

The Twilight Saga: Eclipse

 mengancam poster dye..

Mengancam..memikat..dan mengantukkan..heheheh..tula 3 perkataan yang boleh aku simpulkan lepas aku tengok citer ni..hahaha

Semalam,,aku pergi la tengok cter ni kat Times Square..pergi tengok pon sebab ade orang ajak..hehe..kalu aku nak tengok sorang2 kompem x pergi nye..dua2 cter Twilight sblom ni pon aku dah tengok..tp dua2 tu aku tengok kat laptop je la..x tengok kat wayang pon..

Ni bukti aku g tengok wayang

Meh cni aku nak cter cket ape yang aku dapat catch up mase tgok cter ni..nak wat camne,,x tengok habis,,ade scene2 yang aku terlelap..kua33

Filem ni masih lagi mengisahkan 3 watak utama: Edward, Bella dan Jacob..untuk pengetahuan korang yang x tau cter ni..mungkin kerana korang berasal dari planet Namek ( Planet asal Picollo dalam citer Dragon Ball)..Edward tu vampire,Jacob tu serigala n Bella tu manusia..Bella ni berhajat untuk jadi vampire jugak sebab dia nak kahwin dengan pakwe dye,si Edward tu..dye plan nak kahwin dengan Edward lepas dye graduate..Jacob ni memang menentang gila r niat si Bella nak jadi vampire..dalam citer ni,serigala n vampire tu memang musuh..mungkin tu la sebab utama Jacob x nak Bella jadi vampire..citer dye kali ni pon ade berkisah tentang cinta 3 segi antara Jacob,Bella n Edward..walaupun Jacob dengan Edward tu memang musuh ketat..Bella telah berjaya jadikan dorang ni sebagai allies..ini adalah untuk melindungi Bella dari Victoria..Victoria ni vampire jahat..Victoria telah membina tentera vampire yang dikenali sebagai New Born or New Blood..heheh..aku x igt dah name betolnye..sori ye kalu salah..vampire baru ni memang mengganas r kat Seattel..dorang memang nak serang keluarga Cullen habis-habisan..(keluarga Cullen ni adalh vampire2 baik)..so,serigala n vampire telah bergabung tenaga demi melindungi si Bella ni..so,last2 sekali,dorang ni menang la jugak lwan vampire jahat tu..tapi yang tragis nye,Jacob telah patah tulang kena attack dengan vampire jahat mase last2..kesian lak kat si Jacob ni kan..keh33..tapi mase kat scene2 last ni,muncul plak geng2 Volturi..nampak cam kuat giler dorang ni..keluarga Cullen pon x berani nak buat ape2..ending citer ni bese je..just Edward n Bella dating kat taman bunga..pahtu habis cter dye..
TOKYO - FEBRUARY 27:  (L-R) American actor Tay...Image by Getty Images via @daylife 


Dalam cter ni,,aku suka tengok Jacob sebab dye sempoi je..kua3..hehe..kalu budak2 pompuan dorang mesti tengok cter ni sebab nak tengok Edward..dorang ni memang suka tengok orang hensem je dari tengok cter..keh33


Kalu sape rase2 yang berminat nak tengok citer ni,,pergilah ke pawagam berdekatan dengan anda,,jangan tengok yang cetak rompak ye..support la industri filem dunia..keh33

Ni trailer dye:


Aku chow dulu,Adios Amigo..

P/S :  Tahniah kepada Spain kerana memenangi world cup semalam..viva Espana!!
In Accordance With with Thumbnails