- - BleACH.... ~ CLOUD 9
Pelaburan
JomNiaga

Tuesday, July 06, 2010

BleACH....

NAh..amik ko..heheh..msti korang kompius kan pasal tajuk entri ni kan..bleach???ape punye tajuk la..heheh..ni bukan peluntur pakaian a.k.a clorox tau..bleach ni adalah tajuk manga yang menjadi kegilaan aku skang ni..heheh..

Bagi sape2 yang kaki manga memang kenal la manga ni..manga yang di maksudkan di cni bukan nye buah mangga yang sedap dimakan tu ataupon majalah mangga yang entah2 ape2 tu..heeh..manga ni adalah nama khas bagi komik2 kat jepun tu..tu kalu ade yang belum tau la..

Ni sedikit sebanyak yang aku bleh cter kat korang tentang bleach ni..Alkisahnye adalah tentang seorang pelajar sekolah kat Jepun,Kurosaki Ichigo,yang berumo 15 tahun..dye ni ade special ability..dye bleh tgok hantu a.k.a Hollow..hollow ni memang jahat la..keje dye mkan roh manusia..nak dijadikan cter..mak Ichigo ni pon mati dibunuh Hollow mase dye berumo 9 tahun kot kalu x silap la..heheh..(sori ye,dah lupe)..Ichigo ni mula2 dapat kuasa nak jadi Shinigami sementara dari Kuchiki Rukia..Shinigami tu adalah Dewa Maut..keje dye lawan hollow n hantar roh2 ke Soul Society..Soul Society ni adalah tempat kumpul roh..hehe..Ichigo ni istimewa cket banding dengan Shinigami2 len sebab dye ade kuasa untuk bertukar menjadi hollow..jarang2 je orang ade kuasa ni..

Tu je la yang aku bleh cter kat korang..kalu nak tau lebih lanjut..korang kena r baca sendiri,,,aku pon stat baca dari awal..skang ni memang dah addicted gler..korang bleh klik kat SINI kalu nak baca manga tu..heheh

K la,,kalu aku ade mase lagi,,aku akan post lagi banyak entri..lantak la kalu korang menyampah..hahaha..bye2..
In Accordance With with Thumbnails